Основни биолошки феномени A biológia alapjai14-V-3-1-11-0
Култура младихA fiatalok kultúrája20-VD-1-2-9-1
Телесни развој деце A gyermek testi fejlődése14-V-3-1-9-1
Психопатологија детињства и младостиA gyermekkor és a fiatalkor pszichopatológiája20-VD-3-1-11-0
Историја дечје штампеА gyermeksajtó története20-K-3-2-4-2
Свакодневница уметности, уметност свакодневнице A művészetek hétköznapjai – a hétköznapok művészete14-V-1-2-5-114-U-1-2-5-120-K-3-2-4-1
Новинарство у штампаним медијамаA nyomtatott sajtó20-K-3-1-2-0
Новела у мађарској публицистициA tárca a magyar irodalomban20-K-2-2-1-1
Покретне игре у физичком васпитању A testnevelés mozgásos játékai14-V-3-2-3-414-U-3-2-3-4
Cензомоторна реаговања деце на музику A zene szenzomotorikus érzékelése14-V-3-2-2-214-U-3-2-2-2
Најзначајније епохе у историји музике A zenetörténet jelentős korszakai14-V-3-1-2-0
Основи физичког васпитања деце млађег школског узраста Az alsós tanulók testnevelésének alapjai14-U-3-1-13-0
Историја европских интеграција Az európai integráció története20-K-3-1-9-0
Развој моторичких способности деце предшколског узраста Az iskoláskor előtti gyermekek mozgásfejlődése14-V-3-1-9-2
Основи активности физичког васпитања предшколске деце Az iskoláskor előtti gyermekek testnevelési tevékenységének alapjai14-V-3-1-13-0
Концепције планова предшколског васпитања и образовања Az iskoláskor előtti oktatás és nevelés terveinek koncepciói14-V-2-2-1-1
Луткарство Bábozás14-V-3-2-3-2
Увод у дидактику Bevezetés a didaktikába14-V-2-1-7-014-U-2-1-7-020-VD-2-1-3-0
Основи ликовне уметности Bevezetés a képzőművészetbe14-V-3-1-15-014-U-3-1-15-020-VD-3-1-10-0
Увод у методологију педагошких истраживањаBevezetés a pedagógiai kutatás módszertanába20-VD-2-1-5-0